sobota, 21 stycznia 2017

Śnieżny puch

Witajcie :)
Przychodzę dzisiaj do Was z zimową propozycją zdobienia :) W roli głównej biały strukturalny lakier imitujący śnieżny puch. Zapraszam do oglądania :)


Jak wspomniałam wcześniej głównym bohaterem jest biały strukturalny lakier z Wibo :) Na serdecznym pazurku dodatkowo dodałam pięć srebrnych cyrkonii.


Paznokcie u palca małego i wskazującego, pomalowałam srebrnym lakierem i nałożyłam srebrny hologram plastry miodu i srebrny brokatowy top :)


Zdobienie wygląda naprawdę cudnie :) A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia, oprócz srebrnego hologramu i cyrkonii, użyłam następujących lakierów:
  • Wibo Garden 6
  • Miss Sporty Wonder Metal 010
  • Classics Charming 47

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) Czekam na Wasze opinie :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz