sobota, 29 kwietnia 2017

Wiosenne stokrotki

Witajcie :)
Dzisiejsze zdobienie powstało z racji zbliżającej się Majówki :) Maj kojarzy mi się z zielonym kolorem i w takiej kolorystyce stworzyłam poniższy manicure :) Zapraszam :)


Zauważyłyście zapewne, że mam teraz inny kształt paznokci :) To za sprawą paznokcia u małego palca, który tak mi się złamał, że nie miałam z czego zrobić migdałka. Jedyne co przyszło mi do głowy to zmiana na jakiś czas kształtu pazurków :P Swoją drogą, który kształt jest według Was lepszy? :)



Przechodząc do sedna, bohaterem głównym mojego zdobienia są białe stokrotki :) Ozdabiają one wszystkie pazurki. Dodatkowo namalowałam również listki w odcieniu ciemnozielonym, powstałym w połączeniu zielonego lakieru GR Paris z czarnym :) Tło do stokrotek stanowi trójkolorowy zielony gradient :)


Zdobienie szalenie mi się podoba :) Wszystkie kwiatki i listki malowałam pierwszy raz pędzelkami :) A teraz wiosna na obu rękach :D



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Lovely Exotic Color 1
  • Golden Rose Paris 252
  • Eveline miniMax 061 i 253
  • Golden Rose Wow! 89
  • Dewi 15
  • Miss Sporty Clubbing Color 084

Co sądzicie o moim zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz