wtorek, 9 maja 2017

Owocowe produkty

Witajcie :)
Dzisiaj ponownie post o kosmetykach, w roli głównej :) Podczas ostatnich zakupów moim łupem padły produkty o owocowych zapachach :) Pokaże Wam także moje zygzakowe zdobienie :) Tak więc, zapraszam do oglądania :)



Na początku zaprezentuję Wam dwa żele pod prysznic z Isany (których nie ma na wcześniejszym zdjęciu, z racji tego, że zapomniałam o nich :P). Wcześniej nie używałam żelów pod prysznic z tej firmy, ale te urzekły mnie swoim cudownym zapachem :) Pierwszy z nich to Kremowy żel pod prysznic MARAKUJA& KOKOS. Od razu po otworzeniu wieczka rozlega się śliczny zapach tropikalny. Ma mleczny kolor. Drugi, Żel pod prysznic LIMONKA & BAZYLIA ewidentnie pachnie limonką, jest też wyczuwalna nutka bazylii. Ten z kolei ma barwę przezroczysto-zielonkawą. Cena również bardzo przystępna, gdyż za oba dałam niecałe 8 zł. Miałyście takie żele?


Teraz przejdziemy do kolejnego produktu z Isany, a mianowicie jagodowej pianki do golenia :) Wcześniej stosowałam do golenia żel również z tej samej firmy, ale chciałam wypróbować również piankę, jest ona kilka złotych tańsza od żelu (koszt ok. 6 zł). Pianka ma jagodowy zapach, jednak nie jest on zbyt intensywny.


Następnie kolejny owocowy zawrót głowy w postaci cudownej wody toaletowej SWEET CANDY STRAWBERRY KISS. Zapach jest cudownie truskawkowy i długo się utrzymuje na skórze :) Dodatkowo woda znajduje się w wygodnym, okrągłym flakonie (zdjęcia poniżej) :) Zakupiony w Hebe, cena 24 zł. Po drugiej stronie mój ulubiony zapach w dezodorancie C-THRU LOVELY GARDEN :) Cena ok.10 zł, kupiony w Auchanie :)



Teraz kolej na balsam do ust o zapachu mleczka kokosowego :)  Jeszcze go nie testowałam :) Cena 4 zł w Hebe :) I pomadka z Rimmela w kolorze ciemnego brudnego różu?, poniżej widać numer oraz przybliżony odcień :)





Na końcu oczywiście nie mogło zabraknąć lakieru do paznokci :) Lakier z Catrice nr 121 :)


A teraz zygzakowe zdobienie :)





Co sądzicie o tym zdobieniu? :) Miałyście któryś z tych produktów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz