sobota, 12 sierpnia 2017

Pyszny arbuz

Witajcie :)
Ostatnio moim ulubionym owocem w upalne dni jest arbuz :) Z racji tego postanowiłam stworzyć arbuzowe zdobienie :) Zobaczcie co mi wyszło, zapraszam :)


Dawno nie stemplowałam, dlatego też postanowiłam to zmienić :D Na paznokciach u palców środkowego, wskazującego oraz kciuka zrobiłam gradient z czterech kolorów: zielonego, białego, dwóch malinowych jednego ciemniejszego, drugiego jaśniejszego :) Na dwóch pierwszych paznokciach odbiłam arbuzy czarnym lakierem :) Kciuk natomiast został "kawałkiem arbuza", poprzez nałożenie pestek i charakterystycznej arbuziej skórki :)



 
Pozostałe paznokcie tj. u palca małego i serdecznego pomalowałam ciemniejszym malinowym lakierem :)



Na prawej ręce stempel trochę gorzej się odbił, ale to mały defekcik :P Ogólnie zdobienie mi się podoba :) A teraz czas na pokazanie Wam obu rąk :)



Do wykonania takiego zdobienia potrzebowałam:
  • Golden Rose Paris 252
  • Eveline miniMax 253
  • Essence soft matt 47
  • Wibo 1 Coat Manicure 15
  • Wibo Extreme Nails 34

Wzorek arbuzów pochodzi z płytki HK-04 :)


Co sądzicie o tym zdobieniu? A co Wy będziecie nosiły na pazurkach w tym tygodniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz