czwartek, 17 sierpnia 2017

Letnia wyprzedaż

Witajcie :)
W dzisiejszym poście przedstawię Wam, co zakupiłam na wyprzedażach w te wakacje :) Powiem Wam, że jest tego trochę :P Zobaczcie co upolowałam :D Zapraszam :)


Bardzo lubię letnie wyprzedaże :) W tym roku kupiłam sporo ubrań :) A oto wszystkie moje zdobycze :)


Jak widzicie kupiłam kilka bluzek, 3 pary butów, legginsy, letnie przewiewne spodnie, spodenki i spódniczkę oraz kilka drobiazgów :)

Na początku zacznę od obuwia :) Pochodzi ono z CCC :)
Pierwszym moim zakupem były złote sandałki z błyskotkami, zapinane na kostce na pasku :) Miałam dylemat czy wziąć złote czy srebrne :P W końcu wybrałam złote :) Zapłaciłam za nie połowę ich pierwotnej ceny, tj. 30 zł. W późniejszym czasie widziałam je za 18 zł :P Bardzo ładnie prezentują się na stopie :)


Kolejne buty, które kupiłam kilka tygodni później to bardzo ładne letnie i przewiewne balerinki, w których totalnie się zakochałam :D Mają na sobie wiele złotych cyrkonii i są koronkowe- to połączenie idealne :) Te również kupiłam po przecenie za 27 zł z kartą CCC, którą pożyczyłam od siostry :) Wzięłam nieco większy rozmiar, bo 39, w zabudowanych butach wolę mieć więcej luzu :) Zawsze można włożyć wkładkę :)


I ostatnie japonki meliski :) Zauroczył mnie ich kolor, taki cudny turkus, niestety nie było moich rozmiarów w tym kolorze i wzięłam nr 40, ale powiem Wam, że numeracja była chyba nieco zawyżona, bo na nodze wyglądają całkiem ładnie. Stopa ładnie rozciąga się na całej powierzchni buta, zostawiając bardzo estetyczne szparki do końca palców i stopy :) Zapłaciłam za nie 21 zł :) Kosztowały 30 zł. Gdyby nie moje gapiostwo byłyby za mniej, ale zapomniałam zaktywować swojej karty CCC na mailu :P


Kolejne rzeczy pochodzą z Sinsay :)
Tutaj kupiłam czarne legginsy za 20 zł, bez promocji :)


Następnie zaopatrzyłam się również w przewiewne spodnie :) Posiadają one kieszenie oraz imitację kieszeni z tyłu :) Za nie dałam też 20 zł, a kosztowały 40zł :)


W tym sklepie kupiłam także gumki do włosów sprężynki oraz zwykłe kolorowe :) Każda z paczuszek kosztowała 4 zł, przedtem były po 8.



Następnie odwiedziłam New Yorker :)
Kupiłam tu t-shirt z sową wysadzany cyrkoniami :) Kosztował 45 zł, ja zapłaciłam 25 :)


Oraz czerwony krótki top w paski z wielorybem po lewej stronie i metalowymi przywieszkami: kotwicą i sterem :) Kosztował 30 zł, ja dałam 13 zł :)


Dwa t-shirty kupiłam także w Housie :)
Pierwszy z nich z ananaskiem i napisem w zielonkawo-miętowym kolorku :) Zapłaciłam za niego 15 zł, a kosztował 30.


Drugi natomiast czarny z kocimi wąsami i napisem, kupiłam za 10 zł, kosztował wcześniej 25 :)


Kolejna bluzka pochodzi z Tally Weijl :)
Jest biała z falbanką przy dekolcie i siateczką :) Kosztowała 30 zł, a ja dałam za nią 20 :)


W Croppie kupiłam spódniczkę w takim indiańskim stylu z małymi pomponikami i frędzlami :) Bardzo mi się podoba :) Zapłaciłam 20 zł, kosztowała 60 :)


A w Auchanie kupiłam błękitne spodenki za 30 zł :)


Zajrzałam także do Bijou Brigitte, gdzie kupiłam trzy pierścionki za 15 zł :)


Najbardziej jestem zadowolona z balerinek, spódniczki i białej falbankowej bluzeczki :) A co Wy kupiłyście na wyprzedażach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz