sobota, 26 sierpnia 2017

Tradycyjne ludowe

Witajcie :)
W dzisiejszym dniu w mojej wiosce organizowany jest festyn :D Będzie można skosztować regionalnych potraw (o niektórych istnieniu nawet sama nie wiedziałam :P), będą występować różne kapele z okolic, a na koniec dyskoteka pod gwiazdami :D Z tej okazji powstało dzisiejsze zdobienie, zapraszam do oglądania :)


Podobne zdobienie znalazłam gdzieś w Internecie i postanowiłam je odwzorować, gdyż strasznie mi się spodobało. Tam motyw ludowy był ręcznie malowany, ja poszłam na łatwiznę i użyłam naklejek wodnych :)

 

Naklejki zagościły na pazurkach u palców u ręki lewej środkowym i serdecznym, zaś u prawej są to serdeczny i kciuk :) Bazę pod naklejki stanowi biały lakier :)



Pozostałe pazurki pomalowałam na mocno różowy kolor, nawet buraczkowy oraz na ciemnopomarańczowy :) Zdobienie wyszło świetnie :) A teraz pokażę Wam obie ręce razem :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Golden Rose Wow! 37
  • Golden Rose Ice Color 140
  • Lovely Classic 25
  • naklejki wodne dwa rodzaje z folk ludowym motywem, można je dostać na Allegro klik
 


A Wy co nosicie aktualnie na swoich pazurkach? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz