sobota, 19 sierpnia 2017

Błękit morza

Witajcie :)
Bardzo lubię morze :) Niestety w tym roku nie mogłam nigdzie wyjechać, ale w przyszłym roku morze będzie moje! :D Dlatego chcę mieć namiastkę tego morza na pazurkach :) Zobaczcie co tym razem zmalowałam :) Zapraszam :)



Zdobienie utrzymane jest w błękitno-białej kolorystyce :) Paznokcie u palców wskazującego i małego pomalowałam błękitnym lakierem i nałożyłam brokat wcierając g delikatnie wzdłuż paznokcia :)


Na środkowym paznokciu powstał dwukolorowy gradient biało-błękitny. Następnie nałożyłam trochę brokatowego lakieru skośnie przez środek i dodałam cyrkonię, perełki i hologramy plastry miodu w dwóch kolorkach: białym i turkusowym :)


Kciuk również potraktowałam gradientem i starałam się namalować rozgwiazdę :D Wyszła inaczej... jak piana morska bardziej, ale jesteśmy w klimacie morza, więc i tak pasuje :P Tutaj również dodałam brokatowy lakier, hologramy i perełki dla uzupełnienia kompozycji :)

Paznokieć u palca serdecznego pomalowałam na biało, a następnie namalowałam pięć pionowych kresek, które pogrubiałam jeszcze dwukrotnie :) Tak powstała muszelka :) Dodałam jeszcze perełki i srebrny kawior :) Całość przyjemnie wygląda i całkiem fajnie się komponuje :) A teraz obie ręce :)



 Do wykonania tego zdobienia użyłam następujących lakierów:
  • Lovely Classic 25
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Lovely Baltic Sand 7

Oraz ozdób:
  • białe perełki w trzech rozmiarach
  • srebrny kawior
  • hologramy plastry miodu biały i turkusowy
  • sypki biały brokat (którego nie ma na zdjęciu, a użyłam go do paznokci u palca małego i wskazującego) 
  • opalizujące białe cyrkonie

Co sądzicie o moim zdobieniu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz