sobota, 23 września 2017

Kolorowe sowy

Witajcie :)
Od poniedziałku zaczęłam praktyki w sądzie, został mi jeszcze przyszły tydzień :) Ogólnie jestem zadowolona, choć praca w archiwum jest trochę męcząca, ale lubię wyszukiwać księgi i dopinać do nich zwrotki :) Dość o mnie :P Chyba na dobre nastała jesień..., jednak mam jeszcze nadzieję na odrobinę słońca :) Przedstawię Wam jesienne zdobienie z sowami, zapraszam! :)


Inspirację do tego zdobienia zaczerpnęłam z pudełka, w którym przechowuję swoje lakiery :)


Tak, na moich pazurkach środkowym i kciuku zawitały sowy na białym tle z różowymi drobinkami :) Sowy to naklejki wodne :)




Pozostałe pazurki  pomalowałam fioletowym lakierem i dodałam kolorowe kropki :) Można tam doszukać się kropeczek w kolorach różowym, zielonym, błękitnym oraz czarnym :)




Zdobienie bardzo ładnie wygląda :) A teraz spójrzcie, jak prezentuje się na obu dłoniach :)



Do wykonania tego zdobienia potrzebowałam:
  • Golden Rose Color Expert 17
  • Golden Rose Wow! 79 i 89
  • Lovely Classic 25
  • Lovely Summer Beauties 2
  • Lovely Exotic Color 1
  • Wibo diamonds are forever 2
  • naklejki wodne z sówkami


 A Wy lubicie sowy? :) Dajcie znać czy podoba się Wam moje zdobienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz