piątek, 15 września 2017

Śliwkowe kwiaty

Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić typowo jesienne zdobienie :) Z użyciem cudownego śliwkowego lakieru i muśnięte złotem :) Zapraszam do oglądania :)


 Na paznokciach u palców serdecznego i kciuka użyłam nudziaka ze złotymi drobinkami, aby wzmocnić błysk, dodatkowo nałożyłam top również ze złotymi drobinkami :)



Następnie namalowałam kwiaty śliwkowym lakierem. Mieszając go z białym dodawałam kolejne plamy, aby "urzeczywistnić" kwiaty i nadać im swoistego uroku :) Na koniec sondą zrobiłam po trzy kropeczki w środku każdego kwiatuszka :) Gałązki i listki kwiatów namalowałam złotym, brokatowym lakierem :)



Śliwkowym lakierem pomalowałam wszystkie pazurki z wyjątkiem paznokcia serdecznego i kciuka :) Dodatkowo na środkowym namalowałam złote pnącza, aby zdobienie ładnie pasowało do całości :)


Powstały manicure podoba mi się. Nie spodziewałam się, że połączenie śliwki ze złotkiem będzie tak ładnie wyglądało :) A teraz zobaczcie jak prezentują się obie dłonie :)



Do wykonania ego zdobienia użyłam:
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer 121
  • Lovely Nude 5
  • Lovely Classic 25
  • Wibo diamonds are forever 03
  • Life 16

Co sądzicie o tym zdobieniu? :) Skusiłybyście się na śliwkowe pazurki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz