sobota, 17 czerwca 2017

Biało-miętowe ombre

Witajcie :)
Znowu przychodzę do Was po dłuższej przerwie :( Wszystko to za sprawą moich egzaminów na uczelni. Chcę wszystko zaliczyć w zerowym terminie i jak na razie mi się to udaje :D Czekam jeszcze na wyniki dwóch egzaminów, ale jestem dobrej myśli :) Dzisiaj idę na Ślub i wesele do mojej koleżanki ze studiów :) Przedstawię Wam moje pazurki na tę właśnie okazję :) Zapraszam do oglądania :)


Mam miętową sukienkę, więc pazurki postanowiłam zrobić również w miętowym kolorku, ale z dodatkiem bieli i błyskiem :) Na paznokciach u palców serdecznego i środkowego zrobiłam miętowe Baby Boom :)
Dodałam hologramy plastry miodu w kolorze białym oraz turkusowym :) Całość pokryłam także topem z miętowymi drobinkami :)


Pazurki u palca małego i kciuka pomalowałam miętowym kolorkiem i nałożyłam ten sam top z drobinkami :) Na koniec dodałam białą holograficzną cyrkonię :) Zaś pazurek u palca wskazującego pomalowałam na biało i utopiłam w białym brokacie z miętowymi drobinkami :)


Na drugiej ręce (prawej) zmieniłam nieco kolejność :) Zdobienie błyszczy się nieziemsko! :) A teraz obie ręce :)



Do wykonania tego zdobienia użyłam:
  • Maybelline ColoRama 267
  • Golden Rose Color Expert 67
  • Eveline miniMax 253
  • Eveline Special Effects 152
  • hologramy plastry miodu w kolorze białym i turkusowym
  • brokat sypki biały z miętowymi drobinkami
  • białe cyrkonie holograficzne 

Co sądzicie o moim zdobieniu? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz